Welkom bij Free Opinion Venezuela

De berichtgeving in de Nederlandse kranten over Venezuela is nogal erg mager en berust vaak niet op exacte gegevens. Free Opinion Venezuela wil hier iets aan veranderen door de recente ontwikkelingen te volgen in Venezuela. Dat Hugo Chavez en zijn regering er niet altijd goed van af komt ligt meer aan hun optreden, dan aan iets anders. "De comments worden gemodereerd"

La información sobre Venezuela en los periódicos holandeses es mediocre y no siempre está basada en hechos reales. Free Opinion Venezuela quiere hacer un cambio con respecto a esto siguiendo el desarrollo de los acontecimientos en Venezuela. El hecho de que Hugo Chávez y su Gobierno se encuentren en una posición comprometedora se debe más que nada a sus acciones y no a otra razón. ''Los comentarios seran moderados previamente''.
Groet
Alpha

vrijdag 8 februari 2008

Economische ramp!!!!

Vandaag eens een post die wat anders is dan anders.
Krijg wel eens eens de vraag wat ik doe op een doordeweekse dag. En als ik dan zeg ik sta in de rij, dan beginnen ze te lachen.
Vandaag was een aardig voorbeeld van het gemiddelde. En elke dag is gelukkig anders. Maar 1 keer in de week komt dit wel voor.

Wat een dag vandaag, het begon vanmorgen met geen internet. Normaal drink ik een koffie als ik de post lees en langzaam wakker word. Maar ergens geen probleem, want er waren wat andere dingen te doen. Banking!!! En dat op vrijdag...de meest waardeloze dag om een bank een bezoek te brengen. En dan nog wel Banco Provincial een van de grootste rampen op bankgebied. We vertrokken om 08.00 uur want 's morgens is de ochtendspits en dat duurt een tijdje. Eindelijk de bank in zicht, parkeren was geen probleem. Jawel de rij was enorm in de bank, exact 3 uur in de rij gestaan. Het humeur was wel iets naar beneden gelopen. Zat te denken aan wat het allemaal niet kost al die mensen die gewoon 3 uur staan te wachten en niet alleen in deze bank, maar alle banken in de stad, in het hele land, gewoon een economische ramp!! eindelijk klaar, hup naar huis. Vergeet het maar, verkeer zat zo vast als een huis. Huppeke het humeurtje nog iets naar beneden. Hetzelfde verhaal, wat dit allemaal wel niet kost om gewoon overdag compleet vast te zitten in het verkeer, denk bij mezelf "economische ramp nummer twee". Een stukje van 4 kilometer in de stad kostte me 1 uur. Mijn vrouw was bij me en zag een hoop auto's bij de super. Er moet melk zijn!!! Kijk haar aan en zeg, we hebben zat!!! (Eigenlijk was ik het helemaal zat) ,,Je weet het nooit zegt ze"............en met vragende hamsterogen keek ze naar me, dus hup in de file om te parkeren. Ja er was melkpoeder....pffffffff......1 uur en 20 minuten in de rij. Humeurtje naar een bedenkelijk peil. En moest weer denken wat dit allemaal wel niet kost, en economische ramp nummer drie.
Eindelijk thuis, kijk op mijn horloge 13.30 uur. En maar twee dingen gedaan. Even naar de bank en 4 kilo melkpoeder. Dit kostte ons dus vijfenhalf uur.
Met een lichte pijn in mijn rug van het lange staan even op bed, druk de TV aan, alleen maar narigheid over Chavez. Druk de TV uit loop naar mijn PC, he.... internet werkt!!! lees het nieuws over Venezuela en alles verbleekte met mijn conclusies bij het opnoemen van mijn eerdere conclusie over een economische ramp.
Zoveel nieuws over Chavez en de PDVSA, zoveel onzin ook en ik maakte me druk over wat het allemaal wel niet kostte. Deze man gooit zoveel geld overboord en ik maakte me druk over vijfenhalf uur!!! Er is maar 1 economische ramp en dat is H Chavez, alias roodkapje, alias snuf, alias de presidentiële junk.


Groet
Alpha

Blogarchief