Welkom bij Free Opinion Venezuela

De berichtgeving in de Nederlandse kranten over Venezuela is nogal erg mager en berust vaak niet op exacte gegevens. Free Opinion Venezuela wil hier iets aan veranderen door de recente ontwikkelingen te volgen in Venezuela. Dat Hugo Chavez en zijn regering er niet altijd goed van af komt ligt meer aan hun optreden, dan aan iets anders. "De comments worden gemodereerd"

La información sobre Venezuela en los periódicos holandeses es mediocre y no siempre está basada en hechos reales. Free Opinion Venezuela quiere hacer un cambio con respecto a esto siguiendo el desarrollo de los acontecimientos en Venezuela. El hecho de que Hugo Chávez y su Gobierno se encuentren en una posición comprometedora se debe más que nada a sus acciones y no a otra razón. ''Los comentarios seran moderados previamente''.
Groet
Alpha

donderdag 5 juni 2008

Facebook

Het is niet mijn gewoonte om een artikel te wijden om iets aan te prijzen, of...het moet wel heel uitzonderlijk zijn. In dit geval is het een geweldig initiatief die ik voor de volle 100% steun en ook mijn aandacht heeft.

Het gaat over Carmen een Venezolaanse die met heel haar hart bezig is om de afschuwelijke nachtmerrie (genoemd Hugo Chavez Frias, die op zich genomen heeft om Venezuela te vernietigen met zijn beleid) en vooral met zijn laatste wet "Ley del Sistema Nacional de Inteligencia y Contrainteligencia" aan de kaak te stellen.

Zo kwam ik achter dit geweldige initiatief.
Ongeveer een week geleden kreeg ik een bericht dat Carmen na de publicatie van de Gestapo wet van Chavez in Facebook een groep had opgericht tegen deze monsterlijke wet.
Ik ben speciaal lid geworden van Facebook om dit met eigen ogen eens te aanschouwen.
Op dat moment was het aantal deelnemers al gegroeid tot 37 of zo. Een dag later was dit aantal al ruim 90 en momenteel dat ik het schrijf is het leden aantal al gegroeid tot 274 en de rek is er nog lang niet uit. Het leden aantal groeit harder dan de oplage van de Telegraaf.
Uiteraard ben ik ook lid geworden van dit uitstekende initiatief. Vooralsnog is het voornamelijk in de Spaanse taal, maar zie ook tot mijn vreugde dat er meer Nederlanders zich hierin mengen.

Ik zeg niet dat iedereen lid moet worden, maar het zou geweldig zijn om deze dame te steunen. Vooral de Spaanstalige en Venezolanen die dit blog lezen kunnen zich helemaal op de hoogte stellen van de vernietigende werking van deze nieuwe wet.
En natuurlijk ook de niet Spaanstalige mogen hun inbreng leveren voor dit enorme initiatief.

Wordt lid van Facebook en dit is de URL voor No a la Ley del Sistema Nacional de Inteligencia y Contrainteligencia en steun Carmen.

Groet
Alpha

Blogarchief