Welkom bij Free Opinion Venezuela

De berichtgeving in de Nederlandse kranten over Venezuela is nogal erg mager en berust vaak niet op exacte gegevens. Free Opinion Venezuela wil hier iets aan veranderen door de recente ontwikkelingen te volgen in Venezuela. Dat Hugo Chavez en zijn regering er niet altijd goed van af komt ligt meer aan hun optreden, dan aan iets anders. "De comments worden gemodereerd"

La información sobre Venezuela en los periódicos holandeses es mediocre y no siempre está basada en hechos reales. Free Opinion Venezuela quiere hacer un cambio con respecto a esto siguiendo el desarrollo de los acontecimientos en Venezuela. El hecho de que Hugo Chávez y su Gobierno se encuentren en una posición comprometedora se debe más que nada a sus acciones y no a otra razón. ''Los comentarios seran moderados previamente''.
Groet
Alpha

zondag 6 juli 2008

De Chavez "Maskerade" 'parade van de clowns'

Laat ik voorop stellen dat ik weinig op heb met militaristische shows. Deze parades hoeven voor mij niet zo erg. Maar als zo'n militaire parade goed uitgevoerd wordt kan het totale schouwspel het aanzien waard zijn.
Chavez had veel euforistische woorden voor zijn militaire parade. De parade was in zijn ogen een sublieme en perfecte parade geweest. De foto's van een dolgelukkige president die de parade afnam met een grote en brede glimlach op zijn gelaat zijn de hele wereld overgegaan.
Dat er af en toe een dingetje misgaat oke dat kan gebeuren. We hebben wat clips en foto's van deze subliem en perfect gelopen parade.

Laat ik beginnen met een parade die in China gehouden wordt. Als ik aan een perfect en sublieme parade denk, dan is dit een aardig voorbeeld. Ik had ook een Engelse of Amerikaanse en zelfs een Russisch voorbeeld kunnen nemen of zelfs eentje uit N. Korea. Maar China het land wat dikke vriendjes is met Chavez is dus een aardig voorbeeld. Als je over een parade spreekt is dit een aardig voorbeeld. (is een "must" om te zien.)


Dan de perfect en sublieme parade van Chavez, oordeel zelf!!!

Klik op vergroting























































De dikke rookwolken van de tanks is geen showelement. Maar op een foto is het moeilijk om te zien, dus hier ook een clip van. Let op de rijstijl en het "rookeffect"..... en dan de woorden die Chavez uitkraamt.


Het is dus ook geen wonder dat er dus iets van een tank afvalt.









Ook de rojo rojito's zijn massaal aanwezig, maar als ik de koppies alle kanten zo zie uitkijken dan bekruipt mij het gevoel dat het boeiende effect niet echt aanwezig was.









Dan iets wat absoluut niet gezien mag worden. De flaters van deze maskerade hebben nog een hoogte punt ook. En zonder in te studeren slaagde dit ook in 1 keer.



























Tja ik denk dat ff Apeldoorn bellen niet helpt voor Chavez. Het is een grote schande dat je dit subliem en perfect kan noemen, maar dat roept hij over alles. Zijn woordenboek is niet zo groot.
Ergens zou het schaamrood om zijn kaken moeten staan wegens zo'n wanvertoning. Ik denk ook dat deze twee soldaten er niet plezierig op terugkijken.













We hebben nu aan de hand van wat foto's en clips kunnen zien dat dit geenzins een parade was waar je trots op kunt zijn. Maar....... als Maskerade en circus act met een hoog gehalte aan lachwekkende beelden scoort het subliem en perfect. En dat hebben we te danken aan deze twee clowns.
Ja groet de andere clown maar.










En met speciale aandacht voor de hoofdclown.





Bedankt presidentje voor een tranenrollend en lachwekkende parade.









Een daverend applaus kan ik je niet laten horen, maar ik heb werkelijk lol gehad met dit artikel om te maken.








Groet
Alpha

Blogarchief