Welkom bij Free Opinion Venezuela

De berichtgeving in de Nederlandse kranten over Venezuela is nogal erg mager en berust vaak niet op exacte gegevens. Free Opinion Venezuela wil hier iets aan veranderen door de recente ontwikkelingen te volgen in Venezuela. Dat Hugo Chavez en zijn regering er niet altijd goed van af komt ligt meer aan hun optreden, dan aan iets anders. "De comments worden gemodereerd"

La información sobre Venezuela en los periódicos holandeses es mediocre y no siempre está basada en hechos reales. Free Opinion Venezuela quiere hacer un cambio con respecto a esto siguiendo el desarrollo de los acontecimientos en Venezuela. El hecho de que Hugo Chávez y su Gobierno se encuentren en una posición comprometedora se debe más que nada a sus acciones y no a otra razón. ''Los comentarios seran moderados previamente''.
Groet
Alpha

donderdag 11 september 2008

De blog Awards + update

Mag wel zeggen dat ik er best wel een beetje trots op ben. Het blog "Free Opinion Venezuela" is genomineerd om mee te strijden voor een blog Award.
En zelfs op meerdere fronten.
Het is voor mij persoonlijk de eerste keer dat dit gebeurd. Vanaf eind november 2007 ben ik met dit blog begonnen en de reden was dat er zo veel onwaarheden werden verteld in de dagbladen.
Voordat ik mijn blog begon was ik een lange tijd actief op het prikbord van Venezuela. Maar wilde meer mensen bereiken over de huidige situatie in Venezuela.
Het resulteerde dus in dit blog en er zit nog steeds een uiterst gezonde groei in het aantal bezoekers van mijn blog.
Ik verwacht niet dat ik een prijs wegsleep, de concurrentie is van een hoog gehalte en "GeenStijl" meerdere keren winnaar is nu ook weer van de partij. Maar wie weet scoort dit blog voor de "Reporters zonder Grenzen Award" Ik ben de enigste Nederlandse blogger die schrijft vanuit Venezuela!
Er zijn 6 categorieën waar de mensen op kunnen stemmen en Free Opinion Venezuela dingt mee met 4 categorieën.

Natuurlijk zou het te gek wezen als dit blog een prijs krijgt. Maar eigenlijk is het belangrijker dat meerdere mensen kunnen zien hoe het er hier in Venezuela aan toe gaat. En natuurlijk de vriendjes van Chavez, met de omringende landen komen nu ook regelmatig aan de beurt op het blog.
De nominatie geeft publiciteit en dus direct de mensen inzicht hoe het er hier werkelijk aan toe gaat.
Nu is het blog gebaseerd op een item die maar een bepaalde groep mensen aanspreekt.
Maar wat de uitslag ook zal worden we gaan gewoon door, althans zolang H. Chavez niet het internet blokkeert.

Hier de website van de Award Verkiezingen en hier de vermelding van Free Opinion Venezuela.


Huishoudelijke mededeling.

Ik ga op vakantie..... zal proberen om vanuit mijn vakantie adres de mails en eventueel een artikel te schrijven. Na onafgebroken schrijven voor bijna 2 jaar, eerst prikbord en later mijn blog en soms het prikbord neem ik een "break". Hoelang ik op vakantie ga weet ik niet, zal wel een foto plaatsen van mijn omgevingen waar ik ben of was.

Update.

De reacties over de nominatie en mijn komende vakantie is ongelooflijk.
Ik wil bij deze iedereen nogmaals bedanken. Zonder jullie wordt het saai om te schrijven.
Bij deze ook degene die gereageerd hebben met een mailtje. Toppie!!
Ik kreeg ineens mail van de organisatie en dus een klik op de link en ik zag dat mensen gereageerd hebben op mijn blog bij de organisatie.
Super dit had ik niet verwacht!!

Al wordt het misschien geen nummer 1 plaats en eindig ik ergens in de middenmoot of zo.
Ik kan zeggen dat ik trots ben op mijn lezers.

groet
Alpha