Welkom bij Free Opinion Venezuela

De berichtgeving in de Nederlandse kranten over Venezuela is nogal erg mager en berust vaak niet op exacte gegevens. Free Opinion Venezuela wil hier iets aan veranderen door de recente ontwikkelingen te volgen in Venezuela. Dat Hugo Chavez en zijn regering er niet altijd goed van af komt ligt meer aan hun optreden, dan aan iets anders. "De comments worden gemodereerd"

La información sobre Venezuela en los periódicos holandeses es mediocre y no siempre está basada en hechos reales. Free Opinion Venezuela quiere hacer un cambio con respecto a esto siguiendo el desarrollo de los acontecimientos en Venezuela. El hecho de que Hugo Chávez y su Gobierno se encuentren en una posición comprometedora se debe más que nada a sus acciones y no a otra razón. ''Los comentarios seran moderados previamente''.
Groet
Alpha

dinsdag 30 december 2008

Caracas, sprookjesachtig veilig

Laat ik eerst iedereen bedanken voor het lezen van mijn blog en ik wens iedereen een prettig uiteinde en een geweldig goed en gezond 2009 toe. Dankzij jullie is er nu meer bekend over het idiote regime in Venezuela. Ik hoop jullie weer in 2009 te mogen begroeten op mijn blog en ik zal mijn best doen om de info te blijven geven.

De griep houdt me nu een paar dagen gekluisterd aan bed en veel afleiding is er ook niet op de TV.
En bij het zien van het nieuws op de TV over Venezuela, heb er nu ruimschoots de tijd voor, mag ik constateren dat mijn griep nog niet eens een natte neus genoemd mag worden. Dit land is toch wel echt goed ziek.
Er viel me iets op, dat zodra er verkiezingen zijn of aankomen, de misdaad ineens afneemt. Het word dus ineens stukken veiliger. Chavez heeft veel aanhang verloren in de volksbuurten vanwege het hoge aantal moorden, dus daar moet op gescoord worden.

We gaan even 4 maanden terug om het duidelijk te maken. R. Chacin neemt ontslag op 8 september 2008 en zegt in een persconferentie dat het aantal moorden met 44% is afgenomen. Even later op 28 oktober 2008 komt de burgemeester van Caracas Freddy Bernal met het bericht dat door het plaatsen van 50 camera's in het centrum de misdaad met 75% is afgenomen. Op 23 November waren de verkiezingen.
Nu met het referendum in februari over het president zijn voor het leven moet er wederom gescoord worden. En nu hebben we leugenaar Tarek El Aissami, minister van justitie, die wel even kan komen verklaren dat door "Securidad Navidad" in de maand december de criminaliteit met 22% is afgenomen. Ik wist niet eens dat er een operatie veilige Kerst was?

Als we een kleine optelling maken hoe veel veiliger Caracas is geworden dan komen we op een 141% uit in 4 maanden!! Het is dus veiliger dan veilig in Caracas. Het moet veiliger zijn dan de spookjes van de Gebroeders Grimm. In deze sprookjes gaat er nog wel eens iemand dood.

Voor degene die nog steeds geloven in dit regime heb ik de koude cijfers over de laatste 29 dagen van december in Caracas. En het moet nog 31 december worden, traditie getrouw de dag met de meeste slachtoffers. Tot nu toe zijn er in de hoofdstad van Caracas 523 moorden gepleegd en allemaal door vuurwapens.

Je moet je eens indenken dat er zoveel moorden worden gepleegd in heel Nederland, wat hier in 29 dagen wordt gepleegd. Zou het kabinet dan nog zitten?

Dat de mensen nu niet inzien dat het Chavismo alleen louter uit list en bedrog bestaat.

groet
Alpha

ik ga weer naar bed en hopelijk is de Cadena afgelopen van mister list en bedrog.

Blogarchief