Welkom bij Free Opinion Venezuela

De berichtgeving in de Nederlandse kranten over Venezuela is nogal erg mager en berust vaak niet op exacte gegevens. Free Opinion Venezuela wil hier iets aan veranderen door de recente ontwikkelingen te volgen in Venezuela. Dat Hugo Chavez en zijn regering er niet altijd goed van af komt ligt meer aan hun optreden, dan aan iets anders. "De comments worden gemodereerd"

La información sobre Venezuela en los periódicos holandeses es mediocre y no siempre está basada en hechos reales. Free Opinion Venezuela quiere hacer un cambio con respecto a esto siguiendo el desarrollo de los acontecimientos en Venezuela. El hecho de que Hugo Chávez y su Gobierno se encuentren en una posición comprometedora se debe más que nada a sus acciones y no a otra razón. ''Los comentarios seran moderados previamente''.
Groet
Alpha

donderdag 16 juli 2009

Chavez, Fidel is de S. Bolivar van de twintigste Eeuw.

Met de loop der tijd verbaas ik me niet meer over de uitspraken van Chavez. Waar ik wel met vraagtekens blijf rondlopen is dat er niemand eens reageert op zijn orale verkrachting van de geliefde Simon Bolivar. Chavez laat wederom blijken dat hij een ander geschiedenis boekje heeft gelezen dan ik en met mij miljarden andere mensen die deze aardkloot bevolken.
Door te zeggen dat Fidel Castro de S. Bolivar is van de twintigste Eeuw bestempel je S. Bolivar als een ras communist met dictatoriale eigenschappen. Welke je kan vinden in de lectuur van Marx, Trotsky en Lenin. Je moet toch echt wel door de ratten besnuffeld zijn om dit ook maar één tel te geloven.
H. Chavez is bezig om de geschiedenis te herschrijven over S. Bolivar, met iets wat alleen in zijn bovenkamer afspeelt. Het geeft ook te denken over wat voor intellect er in deze regering zit, want ze oreren allemaal lekker mee met Chavez.
Buiten de regering om vraag ik me ook af als H. Chavez dit zegt tegen pas afgestudeerde, waar hij aanwezig was om te zien hoe deze studenten hun bull kregen uitgereikt, dat er niet een professor of student iets zegt.
Dit is de speech van Chavez.



In het Engels een goed stukje over S. Bolivar en al is het al twee jaar oud, het blijft recent. Zou wel eens een nieuw stukje willen lezen van dezelfde schrijver, maar dan met de recente opmerkingen van Chavez.
Ook een waarheidsgetrouwe uitleg over S. Bolivar staat in dat artikel. Vermoedelijk direct gekopieerd uit de geschiedenisboeken, maar leesbaar neergezet.

En dan heb ik nog niet eens aangehaald dat H. Chavez volgens hemzelf een reïncarnatie is van Bolivar. Of dat hij nu weet door wie Bolivar is vermoord, de voorloper van de CIA!!

Ik geloof niet meer dat Chavez ooit zal inzien hoe gestoord hij is en ook niet als hij ouder wordt.
Zodra Chavez oud genoeg is om beter te weten is hij seniel

groet
Alpha

Blogarchief