Welkom bij Free Opinion Venezuela

De berichtgeving in de Nederlandse kranten over Venezuela is nogal erg mager en berust vaak niet op exacte gegevens. Free Opinion Venezuela wil hier iets aan veranderen door de recente ontwikkelingen te volgen in Venezuela. Dat Hugo Chavez en zijn regering er niet altijd goed van af komt ligt meer aan hun optreden, dan aan iets anders. "De comments worden gemodereerd"

La información sobre Venezuela en los periódicos holandeses es mediocre y no siempre está basada en hechos reales. Free Opinion Venezuela quiere hacer un cambio con respecto a esto siguiendo el desarrollo de los acontecimientos en Venezuela. El hecho de que Hugo Chávez y su Gobierno se encuentren en una posición comprometedora se debe más que nada a sus acciones y no a otra razón. ''Los comentarios seran moderados previamente''.
Groet
Alpha

woensdag 9 september 2009

Nieuw blog gelanceerd op internet voor een vrij Venezuela

Er komen steeds meer blogs die over Venezuela schrijven en veelal wordt er gekozen voor een Engelse of Spaanse taal. Er zijn maar heel weinig blogs die in het Nederlands schrijven en het gebeurd regelmatig dat een Nederlands blog na een paar maanden de pijp aan Maarten geeft.

Waarom zeg ik dit. Er is een nieuw blog, wat vandaag zijn internet debuut maakt. Ik ken de bloggers en ik moet zeggen dat deze mensen zeer toegewijd zijn en zeer serieus en een toch wel nieuwe constructie bedacht hebben. Wat in mijn ogen echt wel succes kan hebben. En ik verwacht er veel van.

Een Nederlandstalige en een Spaanstalige (Venezuela) hebben samen een blog geopend over Venezuela. ¨Alianza Venezolana - Holandesa por la Democracia¨. Het logo van hun is uitzonderlijk goed gekozen.

Het voordeel is dat er in verschillende talen een comment gegeven kan worden en ik zag dat ze voortvarend van start zijn gegaan en zelfs al een artikel in de Engelse taal gepubliceerd hebben.

Bij deze wens ik het TEAM ALIANZA enorm veel succes en dat Venezuela spoedig weer een vrij land wordt zoals het vroeger was voordat dictator Chavez aan de macht kwam. En dat de welvaart weer zijn intrede kan doen in Venezuela en niet alleen is weggelegd voor kapitalist Chavez.

Ik zal zeer zeker het blog in de gaten houden. Mag wel zeggen dat ik hoge verwachtingen heb van
deze nieuwe opzet van hun blog.


Groet
Alpha

1 reacties:

Macamba zei

Lijkt wel verdacht veel op jou blog he, zeker die filmpjes aan de zijkant!

Blogarchief