Welkom bij Free Opinion Venezuela

De berichtgeving in de Nederlandse kranten over Venezuela is nogal erg mager en berust vaak niet op exacte gegevens. Free Opinion Venezuela wil hier iets aan veranderen door de recente ontwikkelingen te volgen in Venezuela. Dat Hugo Chavez en zijn regering er niet altijd goed van af komt ligt meer aan hun optreden, dan aan iets anders. "De comments worden gemodereerd"

La información sobre Venezuela en los periódicos holandeses es mediocre y no siempre está basada en hechos reales. Free Opinion Venezuela quiere hacer un cambio con respecto a esto siguiendo el desarrollo de los acontecimientos en Venezuela. El hecho de que Hugo Chávez y su Gobierno se encuentren en una posición comprometedora se debe más que nada a sus acciones y no a otra razón. ''Los comentarios seran moderados previamente''.
Groet
Alpha

woensdag 14 oktober 2009

Verhuizen op Tenerife

Tegen beter weten in, had ik het vermoeden dat ik wel wat kon schrijven deze dagen.
Het gaat me echter niet lukken, maar wil jullie wel even op de hoogte stellen waarom ik momenteel niets schrijf.

We gaan verhuizen, we blijven wel in dezelfde stad wonen, maar we verruilen het uitzicht op de bergen met de snelweg met het rustige uitzicht over zee. Er komt toch veel geregel bij en het doet me denken aan Venezuela waar je uren zit te wachten en allerlei documenten moet tekenen en dan weer een ander document moet halen en alles kost enorm veel tijd. Doordat het een nieuwbouw is, staat de straatnaam nog niet in alle systemen van de water en elektriciteitsbedrijf, gas gaat hier per gasfles. Wat zotte situaties oplevert. Ik heb nu al drie officiële huisadressen doorgekregen en ik hoop maar dat alles wat we geregeld hebben ook daadwerkelijk werkt.

Het moeilijkst op het eiland is je internet regelen. En ik lig ook flink overhoop met mijn internet provider. Deze wil namelijk dat er een nieuw contract van 18 maanden wordt afgesloten en wil niet verder op het oude contract. Nu geeft het hoofdkantoor in Madrid me gelijk, maar de dependance hier op het eiland wil niet doen wat het hoofdkantoor zegt.
Het is dus een probleem die nog steeds speelt en we gaan straks maar weer even bellen en de dame op het kantoortje hier zal wel weer schrikken als ik straks weer langskom.

De bedoeling is dat ik gewoon volgende week weer in de lucht ben met mijn blog, mits ik een internet verbinding heb.

groet
Alpha