Welkom bij Free Opinion Venezuela

De berichtgeving in de Nederlandse kranten over Venezuela is nogal erg mager en berust vaak niet op exacte gegevens. Free Opinion Venezuela wil hier iets aan veranderen door de recente ontwikkelingen te volgen in Venezuela. Dat Hugo Chavez en zijn regering er niet altijd goed van af komt ligt meer aan hun optreden, dan aan iets anders. "De comments worden gemodereerd"

La información sobre Venezuela en los periódicos holandeses es mediocre y no siempre está basada en hechos reales. Free Opinion Venezuela quiere hacer un cambio con respecto a esto siguiendo el desarrollo de los acontecimientos en Venezuela. El hecho de que Hugo Chávez y su Gobierno se encuentren en una posición comprometedora se debe más que nada a sus acciones y no a otra razón. ''Los comentarios seran moderados previamente''.
Groet
Alpha

zondag 22 november 2009

Humor, De PSUV Karaoke

Chavez heeft zoiets als we zingen zijn de mensen blij. Het mag dan wel niet meer onder de douche, want dan is de kans groot dat je te veel water gebruikt.
Hij kwam op het lumineuze idee om een volkslied te maken voor de PSUV. Op dezelfde link ook het karaoke liedje van de PSUV.

Het was niet moeilijk om te leren volgen hem en we kunnen een clip zien dat lijkt op een soort Karaoke.
Helaas... want ik was driftig aan het meezingen hield de tekst er ineens mee op.

Het was dus een uitdaging om zonder tekst mee te brallen en mijn stem ging dezelfde kant op als Chavez, lekker uit het ritme en super vals.

Maar met de ondertiteling ging het best wel lekker, dus heb ik maar de clip verder ondertitelt. Nu was het melodietje eentonig en ik dacht we veranderen het melodietje in een iets betere eentonige versie. En ik weet niet waarom ik op beestjes kwam, het schoot me ineens te te binnen toen ik al die rode schaapjes zag.

De tekst is niet moeilijk dus er kan lekker meegebrald worden


Groet
Alpha

Blogarchief