Welkom bij Free Opinion Venezuela

De berichtgeving in de Nederlandse kranten over Venezuela is nogal erg mager en berust vaak niet op exacte gegevens. Free Opinion Venezuela wil hier iets aan veranderen door de recente ontwikkelingen te volgen in Venezuela. Dat Hugo Chavez en zijn regering er niet altijd goed van af komt ligt meer aan hun optreden, dan aan iets anders. "De comments worden gemodereerd"

La información sobre Venezuela en los periódicos holandeses es mediocre y no siempre está basada en hechos reales. Free Opinion Venezuela quiere hacer un cambio con respecto a esto siguiendo el desarrollo de los acontecimientos en Venezuela. El hecho de que Hugo Chávez y su Gobierno se encuentren en una posición comprometedora se debe más que nada a sus acciones y no a otra razón. ''Los comentarios seran moderados previamente''.
Groet
Alpha

zaterdag 12 december 2009

Huishoudelijke mededeling, een nieuwe comments sectie

Ik kreeg gisteren een een mailtje van Halo Scan. Dat is degene die mijn comments op het blog verzorgt.
De mededeling was kort en simpel. Ik had nog 15 dagen om te beslissen of ik over wilde stappen op ¨Echo¨, de vervanger van Halo Scan. Bij niet reageren zou ik al mijn comments verliezen.
Echo is in tegenstelling van Halo Scan niet gratis, terwijl het wel gewoon van Js.kit blijft.
Min of meer werd ik voor het blok gegooid betalen of alles was weg. Ik had zo´n kleine 2.000 reactie op het blog staan en bij de reacties staan enorm goede verwijzingen naar linken en rake opmerkingen. Het geeft het artikel waarop gereageerd werd gewoon een meerwaarde.
Eigenlijk werd ik wel een beetje misselijk bij de gedachte dat ik alles zou kwijtraken.
De keuze die Js.kit gaf is dus geen keuze.
Ik heb nog wel geprobeerd om alle comments te downloaden in eem XML file en dat lukte. Maar Blogger accepteert niet dat er op hun comment sectie iets wordt gedownload.
Ik had er dus goed de pest in. En dus noodgedwongen ben ik maar overstag gegaan.

Uiteraard is de sectie met comments voor mij ook nieuw. Moet alles nog onderzoeken en bekijken met hoe het werkt en hoe ik de mensen kan beschermen die reageren. Het is mogelijk dat er een reactie zonder opzet van mijn kant kan verdwijnen. Uiteraard zal ik er alles aan doen dat het niet voorkomt. Ik ben niet voor niets overgestapt op een betaalde comment sectie, omdat ik het belangrijk vind om jullie mening te horen over een artikel.

Overigens moet ik wel zeggen dat er nu bij de comment sectie, veel mogelijk is. Het is wel een verbetering. Er kan nu makkelijker een link worden geplaatst, foto´s of emoticons.
Ik moet alleen nog even uitzoeken hoe ik alles kan activeren en wat ik wel of niet activeer.
Momenteel staat de figuratie voor de comments, zoals ik hem gekregen heb van Echo.

Met het converteren van de comments door Echo vanuit Halo Scan zie ik tot mijn verbazing en irritatie dat er reacties zijn die ik nog nooit gezien heb.
En nu praat ik niet over één reactie of twee, maar het zijn honderden reacties.
Voor al degene die nooit hun reactie gezien hebben, mijn excuus.
Het is alleen ondoenlijk om al deze reacties te beantwoorden. Wel zal ik er voor zorgen dat de reacties alsnog geplaatst worden op het blog bij het desbetreffende artikel.


groet
Alpha

3 reacties:

alphavenezuela zei

In plaats van opnieuw mijn blogpost te veranderen, nu maar even op de commenst sectie

Even een update bij de comments
Ik ondervindt niets anders dan ellende met het synchriniseren van de comments.
Ik heb Echo al een mail gestuurd dat er oude comments gewoon verdwenen zijn.
Ja wel veel nieuwe, maar ik wil de oude ook terughebben.

groet

theo zei

weinig verschil met de oude

alphavenezuela zei

Hoi Theo,

Voor mij is er wel een enorm verschil. Er is nu een menu voor de reactie en als ik hier de dingen zie die ik kan instellen, dan zie ik door de bomen het bos niet meer. Allemaal snufjes die ik nooit nodig zal hebben.

Het is ook moeilijk te zien voor mij met wat jullie zien. Komt doordat op mijn scherm alles zichtbaar is. dus zie niet wat er voor jullie zichtbaar is.

groet

Blogarchief