Welkom bij Free Opinion Venezuela

De berichtgeving in de Nederlandse kranten over Venezuela is nogal erg mager en berust vaak niet op exacte gegevens. Free Opinion Venezuela wil hier iets aan veranderen door de recente ontwikkelingen te volgen in Venezuela. Dat Hugo Chavez en zijn regering er niet altijd goed van af komt ligt meer aan hun optreden, dan aan iets anders. "De comments worden gemodereerd"

La información sobre Venezuela en los periódicos holandeses es mediocre y no siempre está basada en hechos reales. Free Opinion Venezuela quiere hacer un cambio con respecto a esto siguiendo el desarrollo de los acontecimientos en Venezuela. El hecho de que Hugo Chávez y su Gobierno se encuentren en una posición comprometedora se debe más que nada a sus acciones y no a otra razón. ''Los comentarios seran moderados previamente''.
Groet
Alpha

zaterdag 6 maart 2010

Een nieuw forum, en een paar mededelingen

Veel lezers van mijn blog weten dat ik ook als prikker actief was op het Venezuela prikbord.
En hebben daar kunnen lezen dat ik na jaren actief prikker hiermee ben gestopt.

Het idee om zelf een forum te beginnen en te onderhouden speelt al vrij lang.
Alleen zocht ik naar de mogelijkheid om een forum te beginnen die onder te verdelen kon zijn in een Spaanstalige groep en een Nederlandse groep. Verschillende onderwerpen of misschien dezelfde. Het geeft dan ook de gelegenheid voor diegene die het Spaans beheersen om op het forum mee te praten met Venezolanen. Dus niet alleen voor de Nederlander die een Venezolaanse partner heeft. Of dit ruzie gaat geven bij jullie thuis wie de pc nodig heeft weet ik niet, maar er kan niet gereclameerd worden.

Het is even wennen met het design van het forum en iedereen moet zich laten registreren. Maar er is wel veel mogelijk, veel meer dan op het prikbord, soms even net iets anders maar is een kwestie van wennen. Het draait op de laatste software van phpBB3 en het werkt uitstekend.

Her is dus mogelijk om daar opnieuw te kunnen praten over Venezuela en ook met Venezolanen.
Ik heb een kei van een Venezolaanse dame die me daar op het forum bijstaat en haar kennis over Venezuela is ongeëvenaard.

De link om naar het forum Alpha-Venezuela-bord te gaan is deze. http://alphavenezuelabord.xsbb.nl/index.php

Ook heb ik een startpagina gemaakt! Deze is nog niet geheel af en er wordt nog door mij aan gewerkt. http://venezuela-startpagina.jouwpagina.nl/ Ook daar komt de link van het nieuwe forum op te staan en iedereen mag ideeën doorgeven over de startpagina en als er een knaller tussen zit komt deze er geheid op.

Last but not least. Ik heb een vodpodcom pagina geopend. Er staan nu 35 filmpjes op over Venezuela en Chavez. de bedoeling is dat het aantal gaat groeien in de tijd.
De link hiervan is http://vodpod.com/freeopinionvenezuela

Ik hoop verschillende lezers te zien op het forum. Ik zal proberen om morgen zeker een paar uur daar aanwezig te zijn. Het is zondag en er zijn ook andere verplichtingen te doen.


groet
Alpha

7 reacties:

camilo zei

Norton noemde je forum onmiddellijk onveilig: 25 bedreigingen! Ik blijf dus nog maar even weg...kennelijk probeert men je forum te saboteren!

Alpha zei

Hoi Camilo,

Heel apart? Ik zal de provider een bericht sturen. Ik werk met een imac en krijg geen melding van mijn virusscan.

groet
Alpha

Lars zei

Ik krijg geen virusmeldingen maar er gaat wel iets fout: bij registreren moet ik de voorwaarden accepteren maar nadat ik hierop klik gebeurt er niet meer..

Alpha zei

Hoi Lars,

Ik heb doorgegeven dat er bezoekers waren waarvan de norton begon te sputteren, misschien dat ze alles aan het nakijken zijn.
Ik kreeg wel door dat het met firefox allemaal soepeler liep. IE laat niet alles zien.
Probeer het nog eens en anders help ik je wel, maar dan moet je me even je Email geven dan leg ik wel uit hoe. De reactie komt dan niet op het blog!

Groet
Alpha

camilo zei

Net weer even gecheckt: het zou om "drivebydownloads" gaan....geen idee wat dat zijn, maar de melding dat er bedreigingen zijn lijkt verband te houden met "xsbb.nl" en niet met "alphavenezuelabord".

Ben toch nog even voorzichtig!

Alpha zei

Hoi Camilo,

Ik zal dt doorgeven aan de provider dat het om ¨drivebydownloads¨gaat.
Ik heb ook geen idee wat dat is.


groet
Alpha

Alpha zei

Hoi Camilo,

Ik heb de provider op de hoogte gesteld en ik heb zelf even gezocht naar dar drivebydownloads.

Het is als ik de artikelen lees iets waar je je heel makkelijk tegen kan beschermen. Als je zorgt dat je software up to date is en de browser van firefox gebruikt ben je al zo goed als zeker beschermd.
Ik ga het niet goed praten, dat zou te dom voor woorden zijn.
Lees het artikel maar http://www.gratissoftwaresite.nl/nieuws/Bescherming+tegen+gevaarlijke+Chinese+drive-by-downloads

En als het niet verholpen wordt dan gaan we gewoon opzoek naar een andere provider.

groet
Alpha

Blogarchief